3 september

14 september 2014 - Nis, Servië

3 september Om 7u gaat onze wekker, de honden! Maken een ochtendwandeling om ze uit te laten. Doen onze was en brengen de auto naar de garage voor zijn groot onderhoud! Als ze snappen toch wat dat wilt zeggen! De man van de hostel die engels kan, komt met ons mee om het uit te leggen! Het was goed! Morgen zou hij klaar zijn als we hem vandaag om 3 u binnen brengen. We gaan dan nog eerst ff de stad in en pizza eten! En dan brengen we hem! Hebben geen auto, dus blijven dan maar in de Hostel hangen! Weer geen toerist te bespeuren, zijn de enige hier. We dachten dat de hondjes nu wel aangepast waren aan alles, maar eigenlijk kennen ze niets buiten de auto en het bos. Als we binnen moeten in de Hostel zijn ze doodsbang! Ze durven de trap niet op en snappen het niet om in een kamer te zijn! Ze kruipen over hun buik over de grond van de schrik! Ocharme en hoe schattig! We kalmeren onze wolfjes en moedigen ze aan
met hondesnoepjes en na trap op en af en op en af...beginnen ze het te durven. Wel helemaal tegen de muur geplakt, maar ze doen het! Ze blijven braaf op hun kamer en komen soms eens kijken! Na een tijdje voelen ze zich weer in hun nopjes! Onze Happy was natuurlijk meteen blij met zijn nieuw huis!

1. Juliette van dijck:
    14 september 2014
    ge doet die hondjes wat aan zalle !!!!