1 september

3 september 2014

1 september Vandaag is het toeristhoogseizoen voorbij! Ole! We komen hier eigenlijk wel bijna geen toeristen tegen, maar toch hoe rustiger hoe beter en goedkoper! Verder gereden en gereden en gereden! Het weer is toch slecht vandaag en Grita heeft zin mm te rijden, komt goed uit! Servie is precies toch groot! De wegen hangen hier met lappen aaneen! Precies of je zit op een hindernissenparcour! We onderbreken in Kopaonik National Park voor een paar wandelingetjes en een picknick en rijden dan terug verder tot juist voor Djavolja Varos ( Devils Town), want het wordt al bijna donker! Iedereen is volle bak in de velden pruimen aan het plukken! We slapen tussen de pruimenbomen! Joepie! We moeten in de auto blijven, want er hangt een zwaar onweer boven ons hoofd! Als die eindelijk voorbij is maken we nog een slijkavondwandelingetje tussen de pruimenvelden en eten we rijkelijk pruimen (-:! We kijken nog naar de bliksemshow die nu in de verte nog de hele lucht verlicht! Keimooi!

1. Juliette van dijck:
    4 september 2014
    vind ik ook heel lekker maar niet te veel pruimen eten he? want daar krijg je diaree van !!!!!