4 juli
6 juli 2014
4 juli Staan vroeg op. Goed geslapen onder onze 3 dikke dekens! We Genieten vd opkomende zon, eten en vertrekken terug! De kerels snurken nog verder! Terug bij de andere hut zien we hoe de helicopter de voedselvoorzieningen komt leveren, Cool! Zo geraakt dat hier! De helicopter heeft wel perongeluk een zonnepaneel vh huis gewaaid dus heel de grond vol glas, arme mensen! We kopen water en wandelen verder via de andere weg Komni! Deze weg was de easy lange weg, heel easy maar ook redelijk saai! We zijn mss wat verwend op de eerste route(-: Onderweg nog mannen met paarden en goederen tegengekomen, die naar hun dorpje wandelden! Deze hebben niet de luxe zoals de hutten met de helicopters en doen de afstand met hun paard! Wauw, respect! Sos! Ik heb in Duitsland iets aan mijn knie opgelopen en wanneer ik naar beneden loop zit mijn knie vast! Heel vervelend zeker omdat ik 7 uurs naar beneden moest strompelen op 1been dat ik maar amper kan plooien! 2000 meter omhoog geen probleem, omlaag hup knie vast! Ik was blij weer savonds op platte grond te staan! Mijn knie was eraan! We eten op de parking en rijden verder naar Mojstrana! We slapen in een wei van een boer! We wassen ons nog Brrr met ons laatste krachten en kruipen in ons bed! Happy is DOODOP!!! In elke bocht op de terugweg ging ze liggen ocharme! We zetten onze wekker al vroeg want we willen niet weer gewekt worden door politie! Uitslapen zit er dus ook al niet meer in! Wat wel fijn is dat we elke dag een nieuwe thuis hebben! Ik weet alleen smorgens niet meer altijd waar we nu weer waren(-:
1 Reactie
-
Juliette van dijck:6 juli 2014ik heb veel respect voor die mensen ginder ! ni simpel he ?berg op ! en dan weer af ! dat is zweten !!!