5 juli

6 juli 2014

5 juli Take it easy day! Boer vond het niet erg dat we er sliepen, hij moest erom lachen, oef! Gaan eerst naar de Sloveense Lidl winkelen en ontbijten op de parking vd Lidl. Dan gaan we naar de waterval Pericnik in Mojstrana! Keimoooi!!!! Hier kon je ook achterdoor lopen! Dan werd je wel kletsnat, maar das alleen maar een pluspunt met dit lekker weertje! We maken spaghetti en genieten wat langs de rivier! Happy kan nog maar amper lopen is zo stijf als een hark ocharme! Ze komt de auto met veel tegenzin uit en vooral niet als het niet moet! Dan rijden we verder naar Kranjska Gora naar Lake Jasna! Niet zoveel te zien maar ideaal voor een lazy day! Zoals in elk vreemd land komt Griet weer bekend volk tegen van Retie(-; Het is bijna niet meer te geloven! We babbelen nog gezellig met hen, precies alsof we op de met in retie staan lol en rijden verder naar.... Italie lol! Dit was niet het plan, maar een beschutte slaapplek vinden is niet meer zo makkelijk nu we ons minder zichtbaar moeten maken voor de politie! Daarom zijn we helemaal in Italie beland, daar kennen ze ons nog niet he (-;!

1 Reactie

  1. Juliette van dijck:
    6 juli 2014
    ja de belgen zitten ook overal , just lijk de Hollanders he? ja , doe maar rustig aan met de happy !!! anders moet ge haar straks nog gaan dragen !