9 augustus

14 augustus 2014 - Kotor, Montenegro

9 augustus hoi ik schrijf vandaag de blo, want Julieke heeft het te warm! Ben weer vastgereden, ik denk precies altijd dak mijne fiets bij heb. Langs afgronden achteruit terug moeten rijden, de bomen kwamen binnen door de raam. We zaten ineens int bos in den auto :-) Dan zijn we heel de kust afgereden tot Montenegro. Het was bloedheet, geen schaduw, niet echt zo de moeite om nog te stoppen. Heel de dag hebben we in de auto doorgebracht en FILE gereden!! Zijn nog even gestopt in het oude stads gedeelte van Dubrovnik! Was wel gezellig. Hier iets gaan eten en weer terug naar de hel. Arme hondjes! Bij de eerste douane hadden we weer geluk dat we van Belgie zijn, mochten de wachtrij voorbij zonder papieren te laten zien. Twee controle was iets minder. Moesten de autopapieren laten zien. Gelukkig hebben ze niet gekeken naar onze keuring! Toen vroegen ze de verzekeringspapieren nog, maar omdat ik zo lang treuzelde moest dat niet meer en mochten we verder! We hebben de honden onder julie haar benen verstopt! Hier in Montenegro toe gekomen horen we dat hier de politie ZEER streng is. Met de lichten terug aan rijden en de gordel aandoen is zeer strikt hier! Iemand steekt ons voorbij en word al direct door de politie tegen gehouden! Dan een kettingbotsing en nog 2 andere ongelukken zien gebeuren! Ze rijden hier als gekken, echt ni normaal! Rijden hier ook allemaal rond met autos vol blutsen! Toeteren langs alle kanten en roepen da je niet snel genoeg rijd! Krijg al bang hier! Eindelijk zijn we in kotor baai toe gekomen. Mooie bergen waar de zee doorloopt! Vinden een leuk plekje aan zee, we staan wel bovenop een mensen kaka geparkeerd die ne straffe geur met zich meebrengt als we de deur open doen. Kamperen mag hier blijkbaar. Joepie geen verstoppertje meer spelen! We gaan aan zee zitten op een dekentje met ons flesje wijn en de mooie opkomende volle maan achter de mooie bergen. Genieten van de gezelligheid met de hondjes rond ons. Eindelijk wat frisser!

1. Juliette van dijck:
    15 augustus 2014
    bij ons is het ; na regen komt zonneschijn ! en daar is het ; na hitte komt de afkoeling !
  2. Julie nosaurus:
    25 augustus 2014
    Hahahaha !!!!!!! Nu nog 16 graden maar we zitten volle bak in de afkoeling!