8 augustus

14 augustus 2014

8 augustus Geen wolkje aan de lucht! We gaan nog eens kijken naar de grot in het meer! Wat Een perfect zicht nu! Wauw ongelooflijk mooi! De film van Winnetou is hier opgenomen! Cool! Rijden dan verder richting Brela! Onderweg komen we een dierenarts tegen, dus laten onze Luba inenten! We krijgen blijkbaar alleen een Rabies spuit als ze gechipt is! Ik heb een bloedhekel aan chips! De volgende chipslachtoffers zullen wij waarschijnlijk wel weer zijn! Eerst verzinnen ze weer wel een medische reden waarom het veiliger zou zijn en dan is heel de wereld weer mee en de laatste stap kan je niet meer zonder! Evolutie noemen ze dat dan! Dusja Luba Winnetou heeft nu alles om in orde te zijn. We rijden verder en zien een zalig meer, we kunnen het niet weerstaan, dus gaan snel plonzen! Rijden verder naar nog een ander meer om te slapen! Vraag me niet de namen vd meren, na zolange tijd rondcruisen, rijd je soms maar op goed gevoel! En meestal valt het mee!

1. Juliette van dijck:
    15 augustus 2014
    jullie zijn precies hollanders geworden ! dus : van het ene water naar het andere !!!!!! ha ! ha ! ha !