31 oktober

8 november 2014 - Brasov, Roemenië

31 oktober We verlaten vandaag de hostel! Het is Halloween dus het gaat hier stampvol lopen! Het Dracula Bran kasteel ligt hier vlakbij en straks is er een Halloween verkleedfeestje bij het kasteel! Klinkt zeer tof, maar ik hou niet zo van techno/house feestjes. Griet gelukkig ook niet! Dus we laten iedereen rustig feesten en wij trekken rustig de bergen in! De Apuseni Mountains! Volgende week kunnen we niet in de school werken, dus dan gaan we nog eens een weekske met onze Camper rondtrekken! We ruimen alles op en nemen afscheid van Sylvia! Niet voor lang want we komen nog terug! Kunnen ze ook niet missen! Het is precies of we 4 zussen zijn (alleen Griet en ik wat meer dan (-;). Dus zo voelt het om een zus te hebben! Ik mis duidelijk iets heel belangrijks in mijn leven )-: We gaan nog iets eten en rijden dan richting Apuseni! Zal de hele dag duren, want dat is ver rijden! Doen onderweg nog een wandelingetje als de zon schijnt en we rijden verder tot het donker is! Slapen op een grasland! Onze hondjes kennen onze Camper nog niet zo goed, dus voor hen is het nog wennen! De kleinste is nog niet zindelijk, dus hij slaapt in onze wasmand(-:! Noapte Buna (slaapwel)!

1. Juliette van dijck:
    8 november 2014
    je bent nu toch al een beetje bijgeleerd met uw nieuwe hondjes !