1 november
8 november 2014 - Alba Iulia, Roemenië
1 november! Koud vandaag! Moeilijk om op te staan! Maar niet werken betekend heerlijk uitslapen! In de auto slapen we nog het beste! Rijden weer verder naar Scarisoara! Heel de dag rijden dus niet erg boeiend! Ursi heeft deze nacht op de mat geplast, pffff! Onze ruiten waren aangedampt en Griet is volle bak over een hoek van een borduur gereden. Een muur bijna eigenlijk! Onze wielkap eraf en het wiel staat wat scheef! Maar de band is niet plat en hij rijd nog normaal! Sterke auto dus! Dan heeft een van de puppies de draad van de GPS compleet over gebeten! Dat heb ik na ff prutsen, terug kunnen repareren! Gelukkig hebben draadjes verschillende kleuren(-:! Heb nog een leuk verhaal gehoord, van een man die nog een gekker idee had dan ons! Hij was met zijn fiets op reis en had ook een straathond te vriend gemaakt! Hij stak helemaal geen tijd in paspoorten maken, dus wat deed hij! Hij kocht een dikke klomp vlees en iets voor de grens legde hij die neer voor zijn hond. Hij passeert de controle en fietst dan snel over de grens en als het vlees op is rent de hond hem snel achterna! Hahaha geweldige kerel!!! Er bestaan nog waaghalzen, We love it! We nemen weer een lifter mee. Een jongen van onze leeftijd! Hij zat naast Griet en staarde haar de hele tijd aan Non stop! En hij moest lang meerijden! Hahaha Griet neemt voortaan alleen nog maar vrouwen mee! Aangekomen en het is weeral donker. Dat is de negatieve kant van de herfst, de dag is zo om! Ontbijten koken winkelen avondeten een wandeling wat rijden en hup ge moet alweer gaan slapen! Pfffff ik mis de Zomer of de Lente! Griet heeft er niet zoveel last van.
1 Reactie
-
Juliette van dijck:8 november 2014gelukkig rijd uwen camper nog !!!