30 augustus

3 september 2014 - Sremska Mitrovica, Servië

30 augustus De ultieme relatietest: Op vakantie gaan in een Fiat Doblo door Oost Europa met 3 honden! Als we het zelf maar halen (-:! Het plan was om tot in Turkije te geraken, dus nog een heel eind te gaan! Het is een overwinning en zeker niet simpel om opeengepropt te zitten als sardientjes! En er is geen pauzeknop voorzien! Het is niet de meest romantische vakantie, maar uit alles leer je! We zijn ondertussen de drukte met 3 honden ook al gewoon. Alles went. Voor ouders is het misschien hetzelfde denk ik nu even, ik weet het niet! Ik vraag me altijd af, 3 kinderen hoe verzinnen ze het? Zolang je maar in dezelfde situatie blijft zitten denk ik nu. Stuur me nu ff een week met de hangmat naar de Caraiben en zet me daarna dan terug in deze Fiat! Ik sla opnieuw tilt denk ik! Ik ben wel heel blij dat we deze 2 sloebers gered hebben! We zijn 5goeie maatjes geworden! We gaan krokodillen tranen laten als ze naar hun nieuwe baasjes gaan! Ik durf er niet aan denken! We hebben tenslotte veel avonturen samen beleefd! Zeker als ik in Belgie ga zijn, is het moeilijk, want ze zijn dan nog mijn enige levende herinneringen aan hier. Ik overleef op deze herinneringen! Wat was wordt!

We geven de zwerfhondjes van gisteren nog wat te eten als we vertrekken. We zoeken het meer dat de man gisteren vernoemde dat in Mikrovac ligt. We vragen het 3x en telkens wijzen ze ons de andere kant uit! Frustrerend! Na 2 uur vinden we het! Het was mooi, maar niet supermooi! We picknicken hier gezellig met de hondjes aan het water! Ze leven zich weer volledig uit hier! Zo schattig! Dan rijden we terug en zie ik DE foto hangen!!! Aaaah daarvoor wou ik hierheen komen! Niet voor dat stomme meer! (Heb al lang een foto van internet op mijn achtergrond van mijn computer staan van een huis op een rots, middenin een rivier, die ik wauw vond. Nu bekeek ik alle National parks van Servie op internet vorige week en blijkt dat deze foto in Servie gemaakt is! Dus ik moet daar heen!!!) Dus we rijden er meteen heen! Het ligt in Bajna Basta op de rivier Drina! Wauw het is even mooi int echt als op de foto! Geweldig!!! Het huis is een keer weggespoeld door de overstroming! Dus hebben ze de muren extra verstevigd dat het water er mag instromen en het toch blijft recht staan! Dan rijden we naar Kraljevi! Onderweg zoeken we eeuwig naar een plek om te slapen, want het is al donker en dan is het moeilijk. We slapen ergens bij een rivier net voor de stad op de parking van de voetbalkantine! Vies, maar goed genoeg!

1. Juliette van dijck:
    4 september 2014
    heb het huisje gezien op facebook !! ook nooit gezien !echt boven op een rotsblok !!! heeeel speciaal !!!!!