20 september
24 september 2014 - Wenen, Oostenrijk
20 september Iedereen heeft goed geslapen! Vandaag gaan we naar Wenen! We laten de hondjes bij de Camping. Alleen Forest nemen we mee, want die brult altijd alles bijeen. We kruipen allemaal in onze Camper We wandelen al de historische gebouwen af! En er is vanalles te doen, dus genoeg om de dag rond te krijgen! Ik mag hen wat rondleiden dat is tof! Wat ik tof vind aan Wenen is dat historisch niet apart wordt gehouden van het dagdagelijkse leven. De mensen leven hier echt tussen de prachtige oude gebouwen! We wandelen tot onze voeten pijn doen! Dan drinken we iets en is het tijd voor OPERA!!! Wenen zonder Opera is geen Wenen he! Juliettje, Griet en Ik hebben tickets gekocht voor een Mozart en Schubert Operaconcert met weense wals en ballet! In een 300 jaar oud prachtig operagebouw! Mozart heeft hier nog zijn eerste concert gegeven! Het was een super prachtige opera!!! We hebben er erg van genoten, Juliettje vond het ook Geweldig!!! Blij wandelen we weer terug naar de parking waar de andere op ons staan te wachten! We rijden terug en iedereen is moe en voldaan en klaar om te gaan slapen! We zijn dolblij dat de hondjes ongedeerd zijn! Want we waren wel ongerust! Die mogen nog wat loslopen!
1 Reactie
-
Juliette van dijck:24 september 2014wat vertel je nu ? ik dacht dat dat we hadden gelopen ! omdat parkeren hier echt wel duur is en omdat jullie zo snel mogelijk terug bij de honden wilden zijn ! en dan nog bij de parkeergarage kon ik mijn ticket ni meer vinden of toch na vijf lange minuten zoeken !!! jeui !!! ik heb hem !!! wat een opluchting !!!