21 september
24 september 2014 - Altlengbach, Oostenrijk
21 september Vandaag is het een rustig dagje Camping! We hebben veel werk met de spullen van onze autos te verwisselen! Het lijkt precies een rommelmarkt! We doen ondertussen onze berg was. Annie bouwt ons een dubbeldekker wasdraad! We wassen onze Fiat tot hij weer precies nieuw lijkt! Het neemt uren in beslag! Na de GROTE KUIS, gaan we allemaal samen wandelen met de hondjes! Het is aangenaam wandelen! Je moet niet zo hoog klimmen in de heuvels om een mooi zicht te hebben! De weg was wel niet heel duidelijk, dus moeten door de velden terug! Ik hang mijn hangmat op en Jefke probeert hem ook eens uit, na poging 5 lukt het hem. Hebben weer eens goed kunnen lachen! Volgens mij was hij Urbanus in zijn vorig leven! Hij is echt amusant! We brengen de avond door in de mobilhome van Annie en Karel! We klinken en we drinken! Ik heb een weddenschap met Juliettje! Wie zingt het lied:'Ik voel me zo verdomd alleen'? Juliettje zegt Jantje Smidt, ik zeg 200% van niet! Ik weet dat ze nu mijn blog gaat lezen, dus bij deze Juliettje, ik heb het opgezocht! En de zanger is Ciske de Rat! Haar opdracht is oude kleren aandoen en na de mis als bedelaarster bij de kerk van Dessel gaan zitten! Het geld mag ze houden! Succes!!!! Het was een heel gezellige aangename avond!!!
1 Reactie
-
Juliette van dijck:24 september 2014ik heb ooit een boek van ciske de rat gelezen ! ,,de moeite om te lezen ,, maar ik zou ook zweren dat hij geen zanger is of was !!! maar ik ga zeker ni meer een weddingschap aan !!!!