12 oktober
13 oktober 2014 - Brasov, Roemenië
12 oktober Smorgens opgestaan in een grote wolk schapen! De herder kwam vriendelijk goeiedag zeggen! We rijden naar het kasteel Bran. Het bekende kasteel uit de Dracula film. Er was veel volk hier! Ik durf er niet aan te denken hoe de zomervakantie hier wel niet moet zijn! Was wel echt de moeite waard! Ik heb de film jammer genoeg nog niet gezien om me helemaal in te kunnen leven. Maar na dit bezoek, ga ik hem toch eens dringend bekijken! ( Niet alleen!!! Ik reserveer nu al mijn Grita!) ... Rond het kasteel stonden massas veel kraampjes met souveniers, daar waren we 2uur zoet mee eer we alles hadden gezien! Was erg gezellig! Dan rijden we in de nabij gelegen heuvels koken en eten heerlijk buiten in het zonnetje! We wandelen we nog in de heuvels tussen de herders. Slapen op de hoogste heuvel met zicht op alle omliggende dorpjes en Brasov stad die savonds mooi verlicht is!
1 Reactie
-
Juliette van dijck:13 oktober 2014gelukkig komt dracula niet achterna !!!!!