11 oktober

13 oktober 2014 - Borsa, Roemenië

11 oktober Deze nacht kwam ineens de politie op onze autodeur kloppen! Hij wou alle papieren nakijken en weten wat we hier komen zoeken. Griet zegt dat ze niet kan rijden in de donker omdat ze slechte ogen heeft! Hij kan ons niks maken en zegt dan maar dat het hier niet veilig genoeg staan en we naar een parking moeten rijden om verder te slapen. Aleeehup weeral een andere slaapplek zoeken! Pfff met een slaapkop is dat snel duidelijk: het eerste beste wat we tegenkomen-> naast de grote weg bij de camions. Vanmorgen vroeg opgestaan door het helse verkeerslawaai!!! Naar het centrum gereden van Barsov! Gratis parkeren op zaterdag dus hebben de hele dag tijd hier! Was best gezellig hier. Het was net markt op het plein met handgemaakte traditionele artisania. Heel gezellig! Volgens het weerbericht is het heel deze week 25 graden en zonnig! Woehoew!!!! Fiesta!!! Het informatie centrum was gesloten, ook morgen, dus we geraken niet verder. We moeten weten of we in het weeshuis/ziekenhuis kunnen werken als vrijwilliger + er zou hier een man zijn Dan Marin die weet waar er beren of wolven zitten die je in een schuilhut kunt zien + zij hebben de kaarten voor de 2 nationale parken die we willen doen. Dusja we moeten wachten tot maandag om meer te weten te komen. Ik heb het hospitaal op internet opgezocht en al maar zelf een email verstuurd. Dus meer als de stad verkennen kunnen we vandaag niet doen! Maar het was gezellig!!! We rijden al richting Bran voor morgen en slapen beter verstopt nu in de bosjes!

1. Juliette van dijck:
    13 oktober 2014
    de muggen en de vieze reuk achtergelaten ?