3 oktober

13 oktober 2014 - Borsa, Roemenië

3 oktober Lang geleden dat ik nog zo goed geslapen heb! We krijgen nog een koffie en dan nemen we afscheid van hen. Ze komen ons uitwuiven op straat keischattig! Bompa knuffelde ons nogal ze! Bomma moest er mee lachen! Dan rijden we alle mini dorpjes af, we wachten niet meer op de zon. In budesti wandelen we doorheen de prachtige heuvels in prachtige herfstkleuren!!! Wauw, wij zijn verliefd op dit land geworden! Onderweg in Barsana bezoeken we het klooster. Deze kerk heeft de hoogste houten toren van Europa! Was een heel mooie plek hier om te bezichtigen! Dan rijden we verder naar Borsa, naar de man die we de 1ste dag hebben leren kennen in Sapanta. Het is een belg van Zoersel die getrouwd is met een Vrouw van hier! We komen aan in Borsa bij de camping. Het is niet echt een camping, gewoon een huis met een tuin waar je je auto of tent mocht zetten. Heel gezellig! Er was niemand thuis dus dus parkeren in de tuin en lezen een boekje tot er iemand thuis is. Het regent toch! Uiteindelijk komt de vrouw, Lenuza, thuis! Ze is heel vriendelijk en heel leuk! Kris (de belg waarmee ze is getrouwd en samen 3 kinderen heeft) is niet thuis. Hij is op rondreis met toeristen. We koken en genieten van een warme douche!!! En kruipen onze Camper in, het is IJSKOUD!!! Er loopt hier een super schattige puppy. Mensen hebben hem hier afgezet, dus zij zorgen nu voor hem. Lenuza en Kris houden eigenlijk echt niet van honden, maar de kinderen wel en dus de puppy heeft geluk met de goede wil van de kinderen!

1. Juliette van dijck:
    13 oktober 2014
    gelukkig maar , voor de puppy en jullie 2 !! anders zat je misschien weeral opgeschept met die pup !!!