30 juni 2014

30 juni 2014 - Unterbergen, Oostenrijk

30 juni HAPPY is 1 jaar!!! Gaan naar de winkel wat lekkers kopen voor haar! Grita zou de hele hondenafdeling cadeau doen als ik ze liet doen! En dit is niet bepaald een romantisch ervaring als vegetarier! Ze is wel wat mager dus ze kan het wel gebruiken! Gaan dan wandelen met haar in Bodental en wandelen naar Meerauge en marchenwiese! Hier staat een bord opgepast voor beren en instructies, is wel spannend! Was heel mooi, hele gezellige bergen met kleine oude huisjes en grote oude traditionele hoeves! Snap het eigenlijk niet! Mensen gaan antiek bewonderen en worden er zo gelukkig van en dan gaan ze zelf bouwen en zetten ze iets keisaai en onnozel waar de beton vh straat zelfs ongelukkig van wordt! Maar wat ik vind is soms overdreven voor iemand anders dus soit (-: Ik doe een siesta op mijn heerlijk bed en gritaenergita haalt onze was al vd zolder! Hebben onze hele auto naar de kamer gehaald dus maken ( op kampeerderswijze) bloemkool met tofu en champignonnesaus klaar in ons hotel lol ! Ineens savonds schijnt de zon dus gaan nog wa vitamine D opdoen en wat wandelen tussen de velden! Zitten hier al op de grens met Slovenie! Morgen vertrekken we naar Slovenie!!! Joepie kijk er zo hard naar uit!

1. Juliette van dijck:
    2 juli 2014
    aangenaam om te lezen !doe zo verder !
  2. Juliette van dijck:
    2 juli 2014
    tis alsof ik er zelf bij ben !