25 augustus

28 augustus 2014 - Доброселица, Servië

25 augustus Het mirakel waar ik om heb gevraagd is gebeurd! We vinden een autocamping vlakbij. 3 euro maar! Daarin zit: Wifi, wasmachine, droogkast en onze hondjes mogen vrij rondlopen! Allemaal inbegrepen! En de kerst op de taart: We zijn hier helemaal alleen!!! Het is nog niet officieel geopend en alles is nog niet klaar, dus er is geen kat te zien! Dat betekend ook dat alles nog splinternieuw en proper is! Het is omgeven door weides, bossen en heuvels. Rust!!! Ideaal om de kleine puppy wat te laten wennen aan ons! We blijven hier een tijdje om wat op adem te komen! We spurten meteen naar de douche, proppen de 2 wasmachines vol en het beste van allemaal is dat mijn Gritake weer kan lachen! Heerlijk, vanavond slapen we fris gewassen in een propere pyama in een proper bed!!! Het was echt wel nodig! Ik dacht dat ik aant vervellen was van de zon, maar eigenlijk was het het vuil dat je eraf kon krabben! En neen, daar ben ik nu niet fier op! We zeggen onze afspraak af met de jongen van gisteren, want onze was duurd eeuwig! Precies of het wasmachine voelt hoe vuil we waren! Hij wil er elk vlekje uitspoelen en doet er eeuwen over! We gaan dan Zlatiborg centrum wat verkennen. Amai zo toeristisch! Disneyland is er niets tegen. De toeristen zijn wel de Serviers zelf, dus dat valt wel mee dan. Als we terugkomen is de was nog niet klaar! Het is ondertussen al donker en 22u en ijskoud! We zijn allemaal moe en slapen dan maar met onze slaapzak in de koffer met de 3 hondjes! Das ook warm! Dan is eindelijk alles klaar en kunnen we in ons fris bed! De hondjes op hun fris dekentje! Iedereen blij!

1. Juliette van dijck:
    29 augustus 2014
    blij dat te horen ! ben nu ook opgelucht !!!!