24 september
27 september 2014 - Gyöngyös, Hongarije
24 september Opgestaan en Brrr tis ijskoud!!! Rijden naar Gyongyos een klein stadje waar het net markt was! De markt is nu eens altijd een gezellige plek, in welk land dan maar ook! De dorpjes en de stadjes zijn wel echt gezellig in Hongarije, ze hebben hier heel lekker brood. Qua natuur heeft het land niet zo indrukwekkend veel te bieden! We kopen verse gele paddestoelen en wat verse groentjes! Dan wandelen we rond een aangelegd meertje en rijden we naar het hoogste punt van Hongarije in een bos. We wandelen tot de top , maar was niet zo spectaculair! Op de terugweg naar de auto zien we wel een uil! Wauw van zoiets prachtig zou je in sprookjes beginnen te geloven! Snachts horen we veel dieren en het is ijskoud! Goed dat Juliettje 3 fleecedekens bijhad, want die gebruiken we alledrie!
1 Reactie
-
Juliette van dijck:29 september 2014had ik wel gedacht , dat je ze nodig had !