7 juli

8 juli 2014 - Bovec, Slovenië

7 juli 6u Opstaan, opruimen en wegwezen! Naar een andere parking gereden en gegeten. Dan in een parkje wat opwarmen op een bankje id zon voor onze trip v 9! Hier staan overal dixietoiletten, dus das wel eens handig! Nemen afscheid v onze Happy die bij de adventureshop blijft tot we terug zijn! Mogen onze pakken passen en rijden tot de canyon! Er zit een hollands koppel en een paar hongaren in ons team(-; Het is ondertussen snikheet geworden, je durft maar amper een scheet te laten! We moeten eerst een berg opklimmen en das moeilijk met zon strak pak aan! Maarja des te beter gaat het ijswater ons deugd doen! Dan begint het echte avontuur!!!! Het is megatof!!! We glijden als superman vd rotsen, strompelen door de kloven door de rotsen! We springen vd rotsen af vd ene naar de andere waterpoel!!! We klimmen soms naar beneden dus eigenlijk gewoon een natuurlijk 3 waterprekpark waar we nog eens het kind kunnen uithangen! We sluiten af met een slide van 12 meter! VET!!!! Wat een superleuke ervaring!!!! Dan pikken we Happy weer op die superblij was met ons weerzien!!! We eten int zonneke en rijden verder naar Kobarid om daar naar de sayerval Slap Kozjak te gaan!!! WAUW weer een waterval die me nog kan bekoren!!!! We wandelen via de blauwe Socarivier naar daar door grote kliffen. Aan het einde vd klif lonkt er een Prachtige hemelsblauwe waterval! Je moet wel ff door het water klimmen wil je hem van dichtbij zien!!! Dat maakt het nog specialer!!! Weer een voldane dag! We koken ons potje langs de rivier, iedereen die langs ons rijd krijgt vast honger want ze lachen allemaal(-:! En rijden dan verder zuid! We rijden willekeurige zijweggetjes in en zetten ons in een wei! Hier heb je op zijn minst een boer die komt klagen en geen flikke die ons geld afpakken! En de boertjes zijn hier heel aardig! We gaan slapen met een Hels lawaai van regen en onweer! Precies een disco! We moeten wel wachten tot het weer over is, want het is echt LUID!!!!

1. Juliette van dijck:
    8 juli 2014
    jk zou het wel benauwd gehad hebben in zo'n speciaal pak aan ! was wel een supertoffe uitstap !!