30 juli

6 augustus 2014 - Paklenica, Kroatië

30 juli Doen smorgens de deuren open en waaien bijna uit ons bed! Grijze onweerswolken ole tis weer zon dag! We rijden naar Paklenica National Park en we zien daar wel of we de auto uit kunnen! Want onderweg onweer regen, rivieren door de straten, zelfs brokken stenen komen over de straten gespoeld! We eten onderweg keilekker Kroatisch! Het is gestopt met regenen!!! We vertrekken snel naar het park! Keimooie rotskliffen! Het water stroomt mega wild door de regen! De paden zijn weer onder gelopen, lap weer doorweekte schoenen! Luba loopt zonder halsband met ons mee! Ze is kei dapper! We wandelen tot 2 berghutten en daar komen er weer bakken regen uit de lucht gevallen!!! Pffff frustrerend!!!! Luba is ook moe dus we keren terug! We dragen ze terug en steek ze in mijn regenjas! Ze geniet van de vertroetelingen! Kletsnat aangekomen weer! Er kwamen 2 paarden met een veulen aan gelopen, die in onze auto kwamen snuffelen voor brood lol! Het paard stond op mijn blote teen! Pijnlijk!!! Nu da weer! Wij komen aaneengelijmd terug denk ik(-:! Gaan ietsje drinken en rijden verder naar Zrmanja rivier een plekje zoeken om te slapen! Ik hoop op goed weer morgen want ik wil eindelijk gaan kajakken!!!

1 Reactie

  1. Juliette van dijck:
    6 augustus 2014
    o k blaas je bootje dan op en ga achter de auto aan , over de rivier !!!! ha ha ha !!!!!