27 augustus

28 augustus 2014 - Доброселица, Servië

27 augustus! Onze hondjes spelen goed samen! Is leuk om te zien! Vandaag gaan we naar Uvac! Een mooie Canyon met haarspeldbochten! We rijden 2u rondjes daar om het viewpoint te zoeken en komen terug zonder resultaat. Blijkbaar lukt dat alleen per boot zeggen de mannen ons die er aant werk zijn. Typisch, die hebben we gemist, want er is er maar eentje! Jammer! We zijn dan een berg opgereden die hoog genoeg was om toch ietsje te kunnen zien! Was heel mooi! Grote roofvogels vlogen met grote troepen doorheen de canyon! We gaan naar de winkel en zijn weer verbaasd hoe goedkoop het hier is! Een komkommer, tomaat, 4pruimen, een peer, ajuin, wortel en 2 paprikas voor maar 60 cent! Ik ga dus vanaf nu veeel fruit eten en mijn vitaminen aanvullen! We koken ergens naast de rivier en soppen onze hondjes is int water. We stoppen weer voor een arm hondje! Hij wandelde op zijn laatste krachten! We geven hem genoeg eten voor een week en drinken in een bakje! Ik hoop dat hij zo weer op krachten komt om weer verder te kunnen! Hij kijkt heel dankbaar met zijn zielige ogen! Het is verschrikkelijk om door te moeten rijden! Op de terugweg zien we een meer tussen de heuvels, waar we nog heen wandelen met de hondjes! Ze lopen goed mee! Kleine Forest is echt een dappere! Ohne terug in de auto moest onze Happy overgeven, dus weeral de auto uitkuisen! We zien af! Gaan dan terug naar onze camping! Hier voelen we ons goed thuis! We koken verse groentensoep Hmmm!!!!

1. Juliette van dijck:
    29 augustus 2014
    gelukkig heb je die andere hond ni meegenomen !