26 oktober

8 november 2014 - Brasov, Roemenië

26 oktober Rijden weer naar Brasov! Onderweg als we stoppen
voor de supermarkt in Bran, ziet Griet een puppy doodsbang verstopt zitten achter de winkelkarretjes. Arm dutske! Niemand kijkt er heen en rijd zijn karretje er tegen alsof hij niet bestaat! En moet je weten, we wassen hem, geven hem een mooie leiband en
je zult merken, iedereen gaat hem willen aaien etc... zo zijn mensen nu eenmaal! Tis erg!!!! We pakken hem mee. Iemand heeft die hier waarschijnlijk afgezet. We rijden naar Canyon Zarnesti en
kunnen daar wat gaan wandelen zo leert hij ons wat kennen. Hij was heel bang als we hem op de grond zette. Hij wou de hele tijd gepakt worden, dan was hij rustig! We gaan dan terug naar onze zusjes in de hostel. Durven niet goed want hebben nu nog 2 dieren extra bij. Ze zeiden wel dat ze petfriendly zijn, maar hoe letterlijk mogen we dat begrijpen(-: (Ik heb al een mail naar hen gestuurd gisteren over het katje of ze misschien iemand zouden kennen die het zou willen in huis nemen.) Griet gaat eerst naar binnen om de situatie een beetje uit te leggen. Dan komt ze met Diana naar de auto om te kijken wat we bijhebben. Ze zegt dat we de kamer onderaan mogen nemen die is lekker warm. Ze heeft net vandaag ook een poesje gevonden. Het is hier binnen gezet. Ze dachten dat wij dat waren geweest. Omdat ze mijn mail gekregen hadden dat we een poes gevonden hadden en misschien geen tijd haddden dus die dan maar snel hierheen hebben gebracht, omdat we weten dat ze dan zeker goed terecht komt. Hahaha hoe toevallig hadden ze dezelfde kleuren en vlekken. Ik had hun een foto mee verstuurd. Die hebben ze uren zitten te vergelijken lol! Dus nu moeten we voor ze allebei een thuis vinden! Diana helpt ons de poes wassen en haar nageltjes knippen. Ze had meer vlooien dat we dachten. Jakkes! Ursi moet niet gewassen worden, die is redelijk proper. We besteden de hele avond met de dieren bij de zusjes.

1. Juliette van dijck:
    8 november 2014
    voor de vlooien en luizen moet je na een week nog es herhalen !