26 juli

29 juli 2014

26 juni Naar Kamenjak gereden! Omg als heel Kroatie zo toeristisch is als hier, dan zijn we hier snel verder! Het krioelde hier! Denk dat half Holland en Duitsland hier zit! Het was niet echt zo de moeite, deed wel ff goed om eens te zwemmen! De temperatuur vd zee was ideaal! Helder water ook! Volgens mijn boek was er verderop een rustiger verlengde van deze kliffen! Idd daar was geen man te zien, Zalig! Gornje Kamnik. De zee was hier wel ruiger! Niet echt om te zwemmen, maar hier kunnen we wel rustig wandelen zonder dat we ons moeten ergeren aan de mierenhoop! Dus dat geeft ons ook de mogelijk om ons te douchen! Zalig zo buiten wassen! De wolken beginnen te dreigen, dus we koken snel ons avondmaal! Lekker fris gewassen en gedoucht. Zalig! Juist op tijd, want we kruipen in de auto en de hel barst los! We rijden naar Risnjak national park! Het is al snel donker, vroeger als in Belgie! Het regent zo hard dat we nog maar amper iets zien! Griet moet traag rijden, want het is echt te erg! We rijden een zijweggetje in en stoppen! Het is een donker bos vol plassen, maarja hier gaan we toch slapen!

1 Reactie

  1. Juliette van dijck:
    30 juli 2014
    zwemmen zal wel zalig zijn geweest in het warme water van de zee of meer !!!!!en het is wel spannend he ? zo ' n slaapplek zoeken in het donker !