17 juni 2014

17 juni 2014

De autohorror is voorbij, ik hoop dat er geen vervolg meer op komt (-: We geloofden zelf niet meer dat we ooit nog gingen vertrekken, maar toch De dag is aangebroken! Hebben al 10x afscheid genomen van iedereen, dat ze ons misschien al niet meer zullen missen(-: Onze spullen die al anderhalve maand in/uit/in/uitgepakt staan kunnen eindelijk ingepakt worden! We hebben al goed kunnen oefenen om tussen de wcpapier en tuinkruiden te slapen! julietje heeft onze fiat tot xxsmallcamper omgebouwd! Waarvoor Dank! Keileuk ik heb zelfs mijn eigen hoekje! Zijn 2x het alfabet rondgeweest maar het is uiteindelijk plan W geworden: Wisselen! Ons busje genaamd Bonita(mooi) door omstandigheden nu de naam Diablo (duivel) gekregen, die nog hollandse papieren heeft, wordt achterna gebracht door Griet haar ouders, zodra de papieren aan gekomen zijn. Wij touren al rond ondertussen in onze Fiat tot we elkaar ontmoeten in Oostenrijk of Slovenie, ligt eraan hoe snel we reizen! Das het plan geworden! Ale Tis al 14u als we vertrekken. Griet stelt de gps in, happy springt gerust de auto in. Een makkelijkere hond kunt ge niet hebben, kan niet anders met zon goeie opvoeding he lol! Rijden tot 9 u savonds het schiet niet echt op, ik volg mee op de kaart maar ofwel ken ik er niks van ofwel de gps niet! Mijn gevoel zegt dat we naar het noorden gaan en onze planning was Zuid! Maarja ik vertrouw de technologie maar eens voor een keer! 21u stoppen we, we hebben er genoeg van en parkeren ons in de graanvelden van Friedland! Snap nog steeds niet waarom we langs hier rijden! We kamperen wat buiten, wandelen een bergske op en spelen wat spellekes en kruipen in ons gezellig nestje!